tisdag 29 januari 2013

Lönehelg

Har inte hunnit blogga på 1 vecka, har hänt massor så det har vart fullt upp!
I fredags kom mina bästa vänner hit på besök! Det är alltid livat och galna upptåg när vi ses så jag hade längtat efter denna helgen länge!
Det blev afterwork på kåren i fredags och klockan på ringning lördag morgon för att åka till Gekås i Ullared och shoppa.
Lönehelg, man kan tänka sig att det skulle vara galet mycket shoppingfolk, men nej, det var mindre folk än på länge... Ylva och jag fick fyllt hela bilen med gula kassar, lite skor och en GPS till mig. En sväng in i outlet sexbutiken, det finns allt skumt folk där inne som smygläser porrtidningar eller klämmer på grejer de aldrig vågar köpa.
Jag köpte en megastor luftmadrass med, större än min egen säng, som jag ska släpa ner till Ylva om 2 veckor när det blir inflyttningsfest där och galet mycket folk som alla måste sova över! längtar redan :)

Lördagskvällen bestod av utgång såklart! Kvällen blev fylld av intriger, hångel och avslöjanden, galet och knasigt, men vi hade kul och det var som gjort för skvaller heeeela söndagsmorgonen ;)

Vissa människor trivs man verkligen ihop med, där det liksom aldrig blir en tyst stund och där man alltid lyckas skratta och ha kul ihop....Emma och Ylva är sådana vänner, tur att det bara är lite drygt 2 veckor tills vi ses igen!

Inga kommentarer: