torsdag 8 mars 2012

Valio yoghurt

                                                  
Har blivit utsedd till testpilot för Valio olo, lättsockrad yoghurt.
Testade i morse jordgubb/blåbär smaken och oj säger jag bara...en sån krämig konsistens!! Kändes som jag var utomlands och åt en riktigt god grekisk fruktyoghurt till frukost på balkongen i solen (förutom att jag var i ett kallt, snötäckt Sverige då)
Denna yoghurt var perfekt i smaken, lite söt tyckte jag ju självklart eftersom att jag inte är van att äta sötad yoghurt överhuvudtaget, men helt klart godkänd. Det var en lagom stor bägare, och dessutom ska den vara bra för matsmältningen sägs det, så det är ju ett plus i kanten ;)
Imorgon blir det till att pröva persika/passionsfrukt smaken :D

                                                       

Inga kommentarer: