onsdag 4 april 2012

Fyllt på samlingen..

Mer nässpray, mer näsdukar (eftersom jag gjort av med 2 paket bara idag!) och bästaste salvan ever- Försvarets hudsalva, till läpparna som torkar ut när det inte går att andas på annat sätt än genom munnen...Suck, jag gillar inte att jag lyckas bli sjuk varje gång jag ska åka hem och hälsa på familjen :(

Dunderte, massa nässpray och bafucin, sen är det väl bara att hålla tummarna, eller?
Finns det någon bot mot en igentäppt näsa och ett huvud som håller på att sprängas varje gång man hostar?
Jag som hade sett fram emot att få träffa en av de absolut bästa i kväll, men nejdå, nu får jag vänta tills på måndag som grädde på moset OCH till råga på allt så funkar inte 3:an på TV:n så jag kan inte se sjukhuset ikväll heller!
Lika bra att gå å lägga sig! :'(

Inga kommentarer: