onsdag 25 april 2012

lycka är att handla rosa...

Jag trodde att alla småflickor hade sin rosa period runt 4 års åldern och att den sedan var övergående, men nej, tydligen inte på alla!
Jag har nämligen hamnat i min rosa period nu! Vid 20 års ålder, är det inte 16år försent!?

Allt är rosa just nu, mina soffkuddar, min soffpläd, mina blommor, mina nya chinos, mina dukar i lägenheten och hela min blogg går ju i rosa! :D
Nåväl, jag blir glad av rosa, så det får väl vara så ett tag då...

Hur som helst så var Robert och jag på stan härom dagen och jag hittade världens sötaste sadelskydd!!!
rosa med hjärtan :D
Jag vara bara tvungen att köpa det (eftersom mitt gamla sadelskydd blivit stulet och jag blir blöt i rumpan varje gång jag sätter mig på sadeln).
Trots att Robert tyckte jag var helknäpp (som vanligt ;)) Och sa:
-"NEEEEJ, köp den INTE! Ta vilken annan färg som helst men INTE den!", så fick den följa med hem.
Och visst var det lite spexigt? Det livade upp hela min gråa, trista cykel.

Inga kommentarer: