fredag 13 april 2012

Nu köööör vi!!

Först morgonpromenad i 20 raska minuter (1,9 km) , sedan 1 timmes promenad på stan, 50 minuter Zumba på gymmet, magövningar med bland annat 60 situps och slutligen en cykeltur till affären på 5,4 km, nu kör vi!
Killen jag dejtar har bestämt att NU är det dags för morgonpromenader VARJE morgon, så då kan ju jag äntligen återuppta mitt promenerande innan frukost igen ;)

Stolt över min träningsdag, det är såhär det ska se ut!

Bästa tipset jag kan ge dig för att lyckas: 
*Bestäm dig
* Hitta en träningsform du verkligen tycker om, gör inte nåt bara för att "alla andra gör just det" utan känn efter vad DU vill!
* Sätt upp relevanta mål
* Mät dig i starten och sedan max 1gång i veckan, helst varannan, stirra dig INTE blind på vågen! Muskler väger mer än fett, huvudsaken är att DU trivs med din kropp och KÄNNER DIG SNYGG!

Inga kommentarer: