fredag 30 mars 2012

Fredagsmys- bästa sättet att avsluta skolveckan på!



Förfest med några glas vin och spelet "Alias" i goda vänners lag, det är banne mig hälsa för själen!
Vi -ett gött gäng på 9 pers hade bokat bord på Halmstads absolut bästa och mysigaste ställe- Wild west steakhouse. En grym restaurang i supermysig stil. Det är alltid knökfullt med folk åter om och servitriserna underhåller med shower och dans hela kvällen lång!

Liten och nyttig som jag är så tog jag barn menyn, en hamburgare utan bröd, med dollarchips (stekt potatis med grillkrydda) och guacamole. Servitrisen kollade lite snett på mig, sa att jag inte fick köpa barnmeny, men när jag deklarerade att jag kunde betala fullpris bara jag fick hälften så mycket mat som en vuxenportion så gick hon med på det :)
Killen skämdes, jag var nöjd ;)