söndag 15 april 2012

Bästa sällskapet för att överleva en hockeykväll!


Men hallå, vad hände här!?
Robert köpte med sig en Ben & Jerry´s glass hit idag (jag som absolut inte ska äta sånt nu!) och HUR skulle jag kunna säga nej till denna när jag visste att det vändate 3 timmar (!!!) framför kanal 4 och den efterlängtade (Not!) hockeyfinalen? jag menar någonting var jag ju tvungen att underhålla mig med om jag skulle sitta still! ;)

Jag hade i alla fall vart duktig idag, power walkat med mina grannar 6 km och tagit en egen 1 timmes runda + hemmaträning på golvet, så jag kände att det kunde vara okej trots allt.
jag åt 5 matsketar, Robert åt resten. Jag var pigg (för pigg för att sitta i soffan) och Robert fick ont i magen...Det är det jag säger, man ska inte äta massa onyttigt! ;)
Men det var gott, det måste jag erkänna <3

Inga kommentarer: