lördag 1 september 2012

Spring för livet!

Åh, idag är en bra dag!
Jag fick för mig att jag skulle ge mig ut och springa (fast att det var kvavt som tusan ute och jag inte sprungit på typ 2 månader) Det var liksom upplagt för att gå åt h**vete med andra ord, men jag pluggade i musiken i öronen på hög volym och tänkte "Det här kommer gå jättebra, finns ingenting som går bra om man inte tror på sig själv, så det här löser jag utan några som helst problem..."
Smart som jag är så tog jag inte någon liten fjompig runda, nej då, jag körde långa rundan, pang på bara trots uppe håll och......DET GICK BÄTTRE ÄN NÅGONSIN!!!!! :D
Jag kunde knappt fatta det själv! Jag har aldrig sprungit så lätt som idag! Känslan är helt underbar, känslan av att vara på topp, att ha tränat upp sig dit man vill.
Dagens ord blir: LYCKA!
Tro på dig själv och vägra ge upp, det är nyckeln till framgång!

Inga kommentarer: