måndag 5 november 2012

Min lilla toyota corolla


Är så glad, har köpt en ny bil!!!
Min första helt egna, fina för egna pengar! :D
Sa efter min förra skrotbil att jag verkligen inte skulle ha någon ny bil eftersom jag ändå promenerar eller cyklar överallt för att få vardagsmotion, men när erbjudandet gavs så blev jag supersugen och har jag väl börjat fundera så kan jag inte släppa det.v
Det blev alltså en bil i alla fall för min del och det känns kalasbra!
Ska ju förhoppningsvis komma in på barnmorskeprogrammet i Linköping och då kan det vara skönt att kunna åka hem till västkusten ibland och hälsa på eftersom att kollektivtrafiken inte går att lita på.

Tjejig som jag är så fick jag för mig att jag skulle pimpa bilen därefter, så idag kom mina "ögonfransar", så jävla coolt! Har sett en tjej i huset som har liknande på sin lilla "tjejbil" och jag blev helt såld, så nu ska även min pärla bli fin :)
Skulle dock vilja få tag på en fin lite feminin bilklädsel typ svart och rosa med blommor, vart kan jag hitta detta?
Har försökt kolla på nätet men hittar inga annorlunda klädslar, bara gamla vanliga, så har ni tips får ni gärna dela med er av dem!!

Inga kommentarer: