torsdag 3 januari 2013

Nu finns det ingen återvändo

Vi har fortfarande massor i skolan, är så trött på det så jag vill bara gräva ner mig någonstans och titta upp lagom till sommaren igen!
Idag hade jag en självstudiedag och var "ledig" (från att gå på föreläsningar åtminstone) så jag satte klockan på 7:30 för att hinna både träna, handla och plugga, men vad händer? Jo, jag vaknade klockan 9:30 jag som aldrig försover mig!?

Nåväl, jag behövde väl sova intalar jag mig :)
När dagens sysslor var färdiga fanns det ingen återvändo i alla fall, jag slängde på mig eflexvästen, dojjorna och pulsklockan och gav mig ut! Har inte sprungit på hela julen men tänkte att jag ska fan inte ge mig! och det var tydligen rätt inställning för framåt kom jag och bra gick det, jäkligt bra för att skryta lite!
Känns som att jag är på banan igen, nu ska jag bara tvinga ut mig varannan dag och hålla fanan högt!
Intalade mig att jag ska springa denna rundan nu i två veckor (6 gånger) och börja öka tempot successivt i stället för att öka längden på banan och sedan lägga till några kilometer efterhand för att inte tappa motivationen.
Kollade upp delmålen för tjejklassikern igår och kom fram till att det ska bli nästa års mission! :)

 




Inga kommentarer: