tisdag 21 augusti 2012



I onsdags (den 15/8) var det exakt 2 år sedan jag flyttade till Halmstad, tiden går så galet fort! Men trots att jag älskar att träna och trots att jag bott här såpass länge så har jag aldrig vart på simstadion! I alla fall inte förrän nu, förra söndagen, 726 dagar efter att jag flyttat hit...
Och känslan efter att ha vart där: "Ååååh, varför har jag inte vart här innan??"
Helt fantastiskt! Gratisbad utomhus med uppvärmt vatten till 25 grader och motionsbana på 50m!
Tog med mig militärfruarna hit förra veckan och simmade (samtidigt som vi hann med massa skvaller) och nu har Emma och jag kört 1 km till!
Jag älskar känslan som uppstår efter att ha simmat, total avslappning i kroppen samtidigt som man känner sig mör i armar och axlar....

Med detta vill jag bara säga: Simning är underskattat!
Bra och billig träning!!

Inga kommentarer: