torsdag 1 november 2012

Godmorgon

Godmorgon gott folk!
Jag är äntligen såpass frisk så att jag kan börja träna igen efter dunderförkyldningen, så idag var jag uppe med tuppen för att hinna ut och powerwalka innan dagens uppsatsskrivande :)
Det blev 35 minuter i svettigt tempo och känslan är så jäkla skön! Det är tyst och stilla ute och luktar liksom morgon, bästa starten på dagen enligt mig!

Proteinboostar för tillfället för att komma i grym form, så kokade några ägg till frukosten och jag vet inte vad det är för modifiering med dom äggen jag har köpt nu för gulan är verkligen knallgul! Jag gjorde pannkakor på dom häromdagen och smeten blev helt gul (!)
Vet att det finns ägg som heter "extra gul gula" typ, men dessa vart helt "vanliga" ägg från Garant!?
Goda är dom i alla fall, men spännande färg :)

Inga kommentarer: