lördag 19 januari 2013

Underbara lördag!

Har man blivit gammal när man tycker att det är helt Uuuuunderbart ute när det ligger massa snö, är -10 grader och strålande sol på snön som gnistrar som diamant? Förr hade jag gnällt att det var för kallt för kortjacka och kjol, men nu tycker jag verkligen att det är fint!
Pälsade på mig ordentligt och tog 1 timmes powerwalk nu efter lunch och det var så skönt! Solen var så stark så att jag hade behövt solbrillor på och jag blev sådär härligt kall och rosig på kinderna :)
Väl hemma är det helt galet gott och välbehövligt med en stor kopp kaffe!
Har gjort mitt duktiga för i dag, 1 timmes styrkepass och 1 timmes PW och klockan är inte mer än 14! Härliga lördag!
I kväll blir det tacogratäng och vin :D
Ut och njut i det fina vädret trots kylan kära vänner, det känns skönt efteråt!

Inga kommentarer: